| Eyes like a shutter, mind like a lens. | Life is like a photography - we develop from the negatives. |

maanantai 26. tammikuuta 2015

DREAMS COME TRUE



(hävettää kirjottaa näin pitkin väliajoin)

Shh. 

Tässä mä taas olen. Istun ruudun toisella puolen rustaamassa jonkin näköstä tekstiä tähän. Teitä tosiaan varmaan vähän edes kiinnostais tietää, että mihin tällä otsikolla viittaan? Ota siis mukava tai vähemmän mukava asento, ja lue seuraava lause.


Mä lähden ens kesänä viideks viikoks Texasiin!

Jos et sisäistänyt asiaa vielä, niin voit toki lukea uudelleen ja jatkaa sen jälkeen eteenpäin. Tosiaan, oon ollut asiasta ihan hiljaa täällä blogin puolella, ja aika varovasti oon siitä kertonu ennen viime viikkoa. Pistin marraskuun lopulla menemään hakemuspaperit Lions Clubin (google auttaa kertomaan järjestöstä jos ei ennestään ole tuttu) kautta eteenpäin, ja ykköstoiveena oli USA. Mulle tuli tieto mun hakemuksen hyväksymisestä jo tammikuun alussa, ja menin kyllä aivan sekasin onnesta. 


Menen siis perheeseen asustelemaan, ja käyn muitten nuorten kanssa kiertämässä Texasia ympäri. Viis viikkoa siellä siis on tarkotus olla, ja lähtö tapahtuu tossa kesäkuun loppupuolella. Vietän siis mun 18-vuotissynttärit Texasissa, semi hurjaa!

Mutta tästä varmasti tulee myöhemmin lisää postauksia, ja mm. mun Instagramista ja Twitteristä voi varmasti seurata sitten kesällä mun reissutunnelmia.

Dallasiin mun ois siis tarkotus mennä, tai oikeestaan DFW alueelle! Kuva napattu Googlen kuvahausta.

Jos muuten kysymyksiä heräili. niin tänne vaan kommenttiboksiin tulemaan. :)

Katsellaan taas, millon saan aikaseks kirjotella..huh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti